Brainz Control B.V. – Algemene Voorwaarden
Dit is een overeenkomst tussen u of de entiteit die u vertegenwoordigt (Hierna “U”, “Uw” of “Klant”) en Brainz Control B.V. (Hierna “Brainz” of “Leverancier”), volgens de volgende algemene voorwaarden (Hierna ‘Voorwaarden’ of “Overeenkomst”). Brainz is een dienst voor toestemmingsbeheer en verwerking van persoonsgegevens volgens de privacywetgeving.
Aanvaarding van de Voorwaarden
U moet meerderjarig zijn om een bindende overeenkomst aan te gaan om de Voorwaarden te kunnen aanvaarden. Als u niet akkoord gaat met de Voorwaarden, maak dan geen gebruik van onze Diensten.
Beschrijving van Service
Wij leveren verschillende services, waaronder toestemmingsbeheer, nalevingsdiensten, verwerking van klantgegevens en gegevensopslag ("Service" of "Services"). U kunt de Services gebruiken voor uw zakelijke gebruik of voor interne zakelijke doeleinden in de organisatie die u vertegenwoordigt.
U kunt verbinding maken met de Services met behulp van elke internetbrowser die door de Services wordt ondersteund. U bent verantwoordelijk voor het verkrijgen van toegang tot het internet en de apparatuur die nodig is om de diensten te gebruiken.
Gebruikslimieten voor Brainz
Brainz kan gebruikslimieten voorschrijven op basis van het door u gekozen abonnement. U dient ervoor te zorgen dat Uw gebruik binnen de door Brainz voorgeschreven gebruikslimieten blijft om een ononderbroken dienst te kunnen leveren. U begrijpt dat Brainz een activiteit kan beperken als u de gebruikslimiet bereikt die bij die activiteit hoort.
Onze verantwoordelijkheden
Beschikbaarstelling van Brainz-diensten
Leverancier zal (a) de Brainz-diensten, Inhoud en Klantgegevens beschikbaar stellen aan een Klant op grond van deze Voorwaarden, (b) toepasselijke standaardondersteuning voor de Brainz-diensten aan de Klant leveren zonder extra kosten, en/of verbeterde ondersteuning (tegen extra kosten, indien van toepassing), (c) commercieel redelijke inspanningen leveren om de Brainz-diensten 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar te stellen, met uitzondering van: (i) geplande downtime (waarvan Leverancier vooraf elektronische kennisgeving zal doen zoals bepaald in de Richtlijnen), en (ii) onbeschikbaarheid veroorzaakt door omstandigheden die redelijkerwijs buiten de macht van Leverancier liggen, met inbegrip van, bijvoorbeeld, overheidsmaatregelen, overstroming, brand, aardbeving, burgerlijke onrust, terreurdaden, stakingen of andere arbeidsproblemen, storing of vertraging van de internetprovider of denial of service-aanval.
Bescherming van Klantgegevens
Leverancier zal administratieve, fysieke en technische waarborgen handhaven voor de bescherming van de veiligheid, vertrouwelijkheid en integriteit van Klantgegevens, zoals beschreven in de Richtlijnen. Deze waarborgen omvatten, maar zijn niet beperkt tot, maatregelen ter voorkoming van toegang, gebruik, wijziging of openbaarmaking van Cliëntgegevens door personeel van Leverancier, behalve (a) om de Brainz Diensten te verlenen en service- of technische problemen te voorkomen of aan te pakken, (b) indien wettelijk verplicht in overeenstemming met Artikel “Cliëntgegevens” hieronder, of (c) indien een Cliënt of Gebruiker dit uitdrukkelijk schriftelijk toestaat.
Door in te stemmen met deze Voorwaarden verleent de Cliënt de Leverancier een algemene machtiging in de zin van artikel 28 (2) van Verordening (EU) 2016/679 om verwerkers in te schakelen voor het leveren van de Brainz Diensten.
Voorwaarden voor gebruik van API
Integratie van Brainz met Toepassingen van Derden met behulp van door Brainz geleverde API's vereist technische vaardigheid. U begrijpt dat fouten of defecten in de integratie verlies en corruptie van gegevens kunnen veroorzaken. U dient ervoor te zorgen dat u gebruik maakt van de diensten van technisch geschoolde personen voor de integratie. U stemt ermee in dat Brainz niet aansprakelijk is voor verlies en beschadiging van gegevens als gevolg van fouten of defecten in de integratie.
U mag geen functionaliteit proberen te benaderen die niet in de documentatie van de API is opgenomen. U begrijpt en stemt ermee in dat Brainz niet aansprakelijk is voor de gevolgen van toegang tot of gebruik van niet blootgelegde functionaliteit van de API.
API beëindiging
Brainz kan, naar eigen goeddunken, stoppen met het leveren van de huidige versie van de API, hetzij als gevolg van beëindiging van de API, hetzij als gevolg van opwaardering van de API naar een nieuwere versie (‘Deprecation’). In beide gevallen zal de huidige versie van de API vervallen en de vervallen versie van de API worden (hierna ‘vervallen versie’ of ‘deprecated versie’). Wanneer Brainz besluit de huidige versie van de API te beëndigen wordt U daarvan op de hoogte gesteld via een aankondiging van de dienst. Gedurende een periode van zes maanden na de aankondiging van beëindiging (hierna de "Deprecatieperiode") zal Brainz commercieel redelijke inspanningen leveren om de Deprecated versie te ondersteunen. U begrijpt dat Brainz niet verplicht is de functies van de nieuwere versie in de Afgeschreven versie te leveren.
Brainz kan naar eigen goeddunken de ondersteuning van de Deprecated versie gedurende de Deprecation Period stopzetten indien i) Brainz daartoe wettelijk verplicht is of ii) U een bepaling van deze Voorwaarden hebt geschonden of iii) Brainz bepaalt dat ondersteuning van de API waarschijnlijk zal leiden tot een veiligheidsrisico voor Brainz.
API Gebruikslimieten
Brainz kan gebruikslimieten voorschrijven, waaronder limieten voor het aantal gesprekken, het aantal records per gesprek, bandbreedtegebruik en de frequentie van gesprekken. U dient zich aan de door Brainz voorgeschreven gebruikslimieten te houden om een ononderbroken dienst te kunnen leveren. U begrijpt dat Brainz een activiteit kan beperken als u de gebruikslimiet bereikt die bij die activiteit hoort en dat een API-oproep kan mislukken of gedeeltelijk kan worden uitgevoerd als de gebruikslimieten voor of tijdens een API-oproep worden bereikt.
Aanmeldingsverplichtingen voor gebruikers
U dient zich aan te melden voor een gebruikersaccount door alle vereiste informatie te verstrekken om toegang te krijgen tot of gebruik te maken van de Diensten. Indien u een organisatie vertegenwoordigt en de Diensten wenst te gebruiken voor intern bedrijfsgebruik, raden wij u aan, en alle andere gebruikers van uw organisatie, om u aan te melden voor gebruikersaccounts door u bedrijfscontactinformatie te verstrekken. We raden u met name aan om uw zakelijke e-mailadres te gebruiken. U stemt ermee in om: a) waarheidsgetrouwe, nauwkeurige, actuele en volledige informatie over uzelf te verstrekken zoals gevraagd tijdens het aanmeldingsproces; en b) de tijdens het aanmeldingsproces verstrekte informatie te onderhouden en onmiddellijk bij te werken zodat deze waarheidsgetrouw, nauwkeurig, actueel en volledig blijft. Als u informatie verstrekt die onwaar, onnauwkeurig, verouderd of onvolledig is, of als Brainz redelijke gronden heeft om te vermoeden dat dergelijke informatie onwaar, onnauwkeurig, verouderd of onvolledig is, kan Brainz uw gebruikersaccount beëindigen en het huidige of toekomstige gebruik van alle of een deel van de diensten weigeren.
Organisatieaccounts en beheerders
Wanneer u zich aanmeldt voor een account voor uw organisatie kunt u een of meer beheerders opgeven. De beheerders hebben het recht om de Services te configureren op basis van uw vereisten en eindgebruikers in uw organisatieaccount te beheren. Als uw organisatieaccount namens u is aangemaakt en geconfigureerd door een derde partij, is het waarschijnlijk dat deze derde partij de beheerdersrol voor uw organisatie op zich heeft genomen. Zorg ervoor dat u een geschikte overeenkomst aangaat met een dergelijke derde partij waarin de rollen en beperkingen van deze partij als beheerder van uw organisatieaccount worden gespecificeerd.
U bent verantwoordelijk voor i) het waarborgen van de vertrouwelijkheid van het wachtwoord van uw organisatieaccount, ii) het aanstellen van bekwame personen als beheerders voor het beheer van uw organisatieaccount, en iii) het waarborgen dat alle activiteiten die plaatsvinden in verband met uw organisatieaccount in overeenstemming zijn met deze Overeenkomst. U begrijpt dat Brainz niet verantwoordelijk is voor de accountadministratie en het interne beheer van de Diensten.
U bent verantwoordelijk voor het nemen van de nodige stappen om ervoor te zorgen dat uw organisatie de controle over de beheerdersaccounts niet verliest. U kunt een proces specificeren dat gevolgd moet worden om de controle terug te krijgen in het geval van een dergelijk verlies van controle over de beheerdersaccounts door een e-mail te sturen naar
Persoonlijke informatie en privacy
Persoonlijke informatie die u via de Dienst aan Brainz verstrekt, valt onder de bepalingen in de Brainz Privacyverklaring. Uw keuze voor het gebruik van de Dienst betekent dat u akkoord gaat met de voorwaarden van de Brainz Privacyverklaring. U bent verantwoordelijk voor het vertrouwelijk houden van uw gebruikersnaam, wachtwoord en andere gevoelige informatie. U bent verantwoordelijk voor alle activiteiten die in uw gebruikersaccount plaatsvinden en u stemt ermee in ons te informeren en onmiddellijk op de hoogte van enig ongeautoriseerd gebruik van uw gebruikersaccount door een e-mail te sturen naar
Mededelingen van Brainz
De Dienst kan bepaalde mededelingen van Brainz bevatten, zoals aankondigingen van diensten, administratieve berichten en nieuwsbrieven. U begrijpt dat deze mededelingen worden beschouwd als onderdeel van het gebruik van de diensten. Als onderdeel van ons privacybeleid bieden wij u ook de mogelijkheid om af te zien van het ontvangen van nieuwsbrieven voor die verwerkingsactiviteiten waarvoor wij uw toestemming hebben ontvangen. U kunt zich echter niet afmelden voor het ontvangen van serviceaankondigingen en administratieve berichten.
Klachten
Als we een klacht ontvangen van een persoon tegen u met betrekking tot uw activiteiten in het kader van het gebruik van de Services, sturen we de klacht door naar het primaire e-mailadres van uw gebruikersaccount. U dient binnen 10 dagen na ontvangst van de door ons doorgestuurde klacht direct te reageren naar de klager en Brainz te kopiëren in de communicatie. Als u niet binnen 10 dagen na de datum van onze e-mail aan u reageert, kunnen we uw naam en contactgegevens bekendmaken aan de klager zodat de klager juridische stappen tegen u kan ondernemen. U begrijpt dat als u niet binnen de termijn van 10 dagen reageert op de doorgestuurde klacht, dit zal worden opgevat als toestemming voor het verstrekken van uw naam en contactgegevens door Brainz aan de klager.
Vergoedingen en betalingen
De diensten zijn beschikbaar op basis van abonnementen met verschillende looptijden. Betalingen voor abonnementen met een looptijd van minder dan een jaar kunnen worden gedaan via creditcard of PayPal. Uw abonnement wordt automatisch verlengd aan het einde van elke abonnementsperiode, tenzij u ons laat weten dat u het abonnement niet wilt verlengen. Op het moment van automatische verlenging worden de abonnementskosten in rekening gebracht op de Credit Card of PayPal die het laatst door u is gebruikt. We bieden u de mogelijkheid om de gegevens te wijzigen als u de betaling voor de verlenging via een andere creditcard of PayPal wilt laten verlopen. Als u het abonnement niet wilt verlengen, moet u ons dat ten minste twee maanden voor de verlengingsdatum laten weten. Als u ons niet hebt laten weten dat u het abonnement niet wilt verlengen, wordt u geacht Brainz te hebben gemachtigd het abonnementsgeld af te schrijven van de Creditcard of PayPal die u het laatst hebt gebruikt.
Van tijd tot tijd kunnen we de prijs van een Dienst wijzigen of kosten in rekening brengen voor het gebruik van Diensten die momenteel gratis beschikbaar zijn. Een verhoging van de kosten is pas van toepassing na afloop van uw op dat moment lopende factureringscyclus. Er worden u geen kosten in rekening gebracht voor het gebruik van een Service, tenzij u hebt gekozen voor een betaald abonnement.
Beperkingen op het gebruik
Naast alle andere bepalingen en voorwaarden van deze Overeenkomst, is het u niet toegestaan: (i) de Services over te dragen of anderszins beschikbaar te stellen aan derden; (ii) diensten te verlenen op basis van de Services zonder voorafgaande schriftelijke toestemming; (iii) links naar sites van derden te gebruiken zonder in te stemmen met de algemene voorwaarden van hun website; (iv) links naar sites van derden te plaatsen of hun logo, bedrijfsnaam, enz. te gebruiken zonder hun voorafgaande schriftelijke toestemming; (v) links naar sites van derden te plaatsen of hun logo, bedrijfsnaam, enz. te gebruiken zonder hun voorafgaande schriftelijke toestemming. zonder hun voorafgaande schriftelijke toestemming; (v) persoonlijke of vertrouwelijke informatie van een persoon of entiteit te publiceren zonder toestemming van deze persoon of entiteit; (vi) de diensten te gebruiken op een manier die een server, netwerk, computersysteem of bron van Brainz kan beschadigen, uitschakelen, overbelasten, aantasten of schaden; (vii) toepasselijke lokale, nationale of internationale wetgeving te schenden; en (viii) een valse identiteit aan te maken om iemand te misleiden wat betreft de identiteit of oorsprong van communicatie.
Spamming en illegale activiteiten
U stemt ermee in als enige verantwoordelijk te zijn voor de inhoud van uw verzendingen via de Services. U stemt ermee in de Services niet te gebruiken voor illegale doeleinden of voor de verzending van materiaal dat onwettig, lasterlijk, intimiderend, smadelijk, inbreukmakend op andermans privacy, beledigend, bedreigend, schadelijk, vulgair, pornografisch, obsceen of anderszins verwerpelijk is, religieuze gevoelens beledigt, racisme bevordert, virussen of kwaadaardige code bevat, of dat inbreuk maakt of kan maken op intellectuele eigendoms-rechten of andere rechten van anderen. U stemt ermee in de Services niet te gebruiken voor de verzending van "junkmail", "spam", "kettingbrieven", phishing" of ongevraagde massale verspreiding van e-mail. We behouden ons het recht voor om u toegang tot de Services te beëindigen als er redelijke gronden zijn om aan te nemen dat u de Services hebt gebruikt voor illegale of ongeoorloofde activiteiten.
Klantgegevens
Uploaden van Klantgegevens naar Platform
Indien de Klant Klantgegevens (persoonsgegevens van prospects & klanten) uploadt naar het Platform, dienen deze Klantgegevens en elke verwerking van deze Klantgegevens in overeenstemming te zijn met deze Voorwaarden en de toepasselijke wetgeving. Alle rechten, aanspraken en belangen in en op de Klantgegevens behoren toe aan de Klant of derden (waaronder Gebruikers, personen en Organisaties), ongeacht of deze door u zijn geplaatst en/of geüpload of door Leverancier beschikbaar zijn gesteld op of via de Brainz Diensten. Door het uploaden van Cliëntgegevens naar het Platform geeft de Cliënt toestemming aan Leverancier om de Cliëntgegevens te verwerken. De Cliënt is er verantwoordelijk voor dat:
- De Cliënt en alle Gebruikers verbonden aan de Account geen Cliëntgegevens creëren, verzenden, weergeven of anderszins beschikbaar maken die inbreuk maken op de voorwaarden van deze Voorwaarden, de rechten van Leverancier, andere Cliënten of Gebruikers, personen of Organisaties of schadelijk (bijvoorbeeld virussen, wormen, malware en andere destructieve codes), beledigend, bedreigend, kwetsend, intimiderend, onrechtmatig, lasterlijk, vulgair, obsceen, inbreuk makend op andermans privacy, hatelijk of anderszins onrechtmatig zijn; en
- De Cliënt en alle Gebruikers verbonden aan het Account de benodigde rechten hebben om de Cliëntgegevens te gebruiken, waaronder het invoegen in het Platform en het verwerken ervan door middel van het Account.
Geen garantie van nauwkeurigheid
Leverancier garandeert geen nauwkeurigheid met betrekking tot de informatie in de Cliëntgegevens en raadt u ten zeerste aan goed na te denken over wat u verzendt, indient of post naar of via de Brainz Diensten. U begrijpt dat alle informatie in Cliëntgegevens uitsluitend de verantwoordelijkheid is van de persoon van wie deze Cliëntgegevens afkomstig zijn. Dit betekent dat de Cliënt, en niet de Leverancier, volledig verantwoordelijk is voor alle Cliëntgegevens die worden geüpload, gepost, verzonden of anderszins beschikbaar gesteld via de Brainz Diensten, evenals voor alle acties die worden ondernomen door de Leveranciers of andere Cliënten of Gebruikers als gevolg van dergelijke Cliëntgegevens.
Onrechtmatige Cliëntgegevens
Leverancier is niet verplicht om Cliëntgegevens of handelingen van de verwerking daarvan door de Cliënt vooraf te screenen, te monitoren of te filteren op onrechtmatigheid. Indien echter dergelijke onrechtmatige Opdrachtgevergegevens of de handeling van de onrechtmatige verwerking daarvan worden ontdekt of onder de aandacht van Leverancier worden gebracht of indien er reden is om aan te nemen dat bepaalde Opdrachtgevergegevens onrechtmatig zijn, heeft Leverancier het recht om:
- Opdrachtgever op de hoogte te stellen van deze onrechtmatige Klantgegevens;
- Te eisen dat Opdrachtgever de onrechtmatige Klantgegevens in overeenstemming brengt met deze Voorwaarden en het toepasselijk recht;
- De onrechtmatige Klantgegevens tijdelijk of permanent te verwijderen van de Website of het Account, de toegang daartoe te beperken of deze te verwijderen;
- Als Leverancier overtuigend bewijs krijgt dat de Client Data niet onrechtmatig zijn, kan Leverancier naar eigen goeddunken dergelijke Client Data herstellen die van de Account zijn verwijderd of waarvan de toegang is beperkt;
- Indien Leverancier naar eigen goeddunken van mening is dat Cliëntgegevens in strijd zijn met toepasselijke wetten, regels of voorschriften of deze Voorwaarden, kan Leverancier bovendien (maar heeft geen verplichting) deze Cliëntgegevens te allen tijde met of zonder kennisgeving verwijderen.
Brainz als de gegevensverwerker zal de Cliënt als de gegevensverantwoordelijke bijstaan bij het voldoen aan de verplichtingen van de Cliënt onder Verordening (EU) 2016/679, het bieden van subjecttoegang en het toestaan aan betrokkenen om hun rechten onder Verordening (EU) 2016/679 uit te oefenen.
Gedwongen openbaarmaking
Leverancier mag vertrouwelijke informatie van een Cliënt openbaar maken voor zover de wet hem daartoe dwingt. In een dergelijk geval zal Leverancier commercieel redelijke inspanningen verrichten om Cliënt vooraf op de hoogte te stellen van de gedwongen openbaarmaking (voor zover wettelijk toegestaan) en Cliënt zal redelijke bijstand verlenen, op zijn kosten, als Cliënt de openbaarmaking wil betwisten. Als Leverancier wettelijk wordt gedwongen vertrouwelijke informatie van Opdrachtgever openbaar te maken als onderdeel van een civiele procedure waarbij Leverancier partij is, en Opdrachtgever de openbaarmaking niet betwist, zal Opdrachtgever Leverancier vergoeden voor de redelijke kosten van het samenstellen en verschaffen van beveiligde toegang tot die vertrouwelijke informatie.
Eigendom van gegevens
Wij respecteren uw recht op eigendom van de door u verwerkte gegevens. U bent eigenaar van de verwerkte gegevens. Tenzij uitdrukkelijk door u toegestaan, verleent uw gebruik van de diensten Brainz niet de licentie om de door u gecreëerde of in uw gebruikersaccount opgeslagen verwerkte gegevens te gebruiken, te reproduceren, aan te passen, te wijzigen, te publiceren of te distribueren voor commerciële, marketing- of andere soortgelijke doeleinden van Brainz. Maar u geeft Brainz toestemming om de verwerkte gegevens van uw gebruikersaccount te openen, op te slaan en door te sturen, uitsluitend voor zover dit nodig is voor het leveren en verbeteren van de Diensten aan u.
Voorbeeldbestanden en -toepassingen
Brainz kan voorbeeldbestanden en -toepassingen beschikbaar stellen om de mogelijkheid van het effectief gebruik van de Diensten voor specifieke doeleinden te demonstreren. De informatie in dergelijke voorbeeldbestanden en -toepassingen bestaat uit willekeurige gegevens. Brainz geeft geen garantie, expliciet noch impliciet, voor de nauwkeurigheid, bruikbaarheid, volledigheid of betrouwbaarheid van de informatie of de voorbeeldbestanden en -toepassingen.
Handelsmerk
Brainz, het Brainz-logo, de namen van individuele diensten en hun logo's zijn handelsmerken van Brainz. U stemt ermee in de Brainz-handelsmerken op geen enkele wijze weer te geven of te gebruiken zonder voorafgaande toestemming van Brainz.
Afwijzing van garanties
U begrijpt uitdrukkelijk en gaat ermee akkoord dat het gebruik van de diensten op uw eigen risico is. De diensten worden geleverd op een ‘as-is-and-as-available’ basis. Brainz wijst uitdrukkelijk alle garanties van welke aard dan ook af, expliciet of impliciet, inclusief maar niet beperkt tot de impliciete garanties van verkoopbaarheid en geschiktheid voor een bepaald doel. Brainz garandeert niet dat de diensten ononderbroken, tijdig, veilig of vrij van fouten zijn. Het gebruik van enig materiaal dat gedownload of verkregen is door het gebruik van de diensten is naar uw eigen inzicht en risico en u bent als enige verantwoordelijk voor enige schade aan uw computersysteem, mobiele telefoon, draadloos apparaat of gegevens die voortvloeit uit het gebruik van de diensten of het downloaden van dergelijk materiaal. Geen enkel advies of informatie, schriftelijk of mondeling, door u verkregen van Brainz, haar werknemers of vertegenwoordigers schept enige garantie die niet uitdrukkelijk in de voorwaarden is vermeld.
Beperking van aansprakelijkheid
U stemt ermee in dat Brainz in geen geval aansprakelijk zal zijn voor gevolgschade, incidentele, indirecte, speciale, bestraffende of andere verliezen of schade van welke aard dan ook of voor verlies van bedrijfswinsten, bedrijfsonderbreking, computerstoringen, verlies van bedrijfsinformatie of andere verliezen die voortkomen uit of veroorzaakt worden door uw gebruik van of onvermogen tot gebruik van de dienst, zelfs als Brainz op de hoogte is gesteld van de mogelijkheid van dergelijke schade. In geen geval zal de volledige aansprakelijkheid van Brainz jegens u met betrekking tot een dienst, direct of indirect, hoger zijn dan de vergoedingen die u voor een dergelijke dienst heeft betaald.
Schadeloosstelling
U stemt ermee in Brainz, haar functionarissen, directeuren, werknemers, leveranciers en gelieerde ondernemingen schadeloos te stellen en te vrijwaren van en tegen alle verliezen, schade, boetes en onkosten (inclusief advocaatkosten en -vergoedingen) die voortvloeien uit of verband houden met claims dat u de diensten hebt gebruikt in strijd met de rechten van een andere partij, in strijd met de wet, in strijd met de bepalingen van de voorwaarden, of enige andere claim in verband met uw gebruik van de diensten, behalve wanneer dergelijk gebruik is toegestaan door Brainz.
Opschorting en beëindiging
We kunnen uw gebruikersaccount opschorten of tijdelijk de toegang tot het geheel of een deel van een Service onmogelijk maken in geval van vermoedens van illegale activiteiten, langere perioden van inactiviteit of verzoeken van wetshandhaving of andere overheidsinstanties. Bezwaren tegen het opschorten of deactiveren van gebruikersaccounts moeten binnen dertig dagen nadat u op de hoogte bent gesteld van de opschorting worden ingediend bij
Daarnaast behouden wij ons het recht voor om uw gebruikersaccount te beëindigen en de services te weigeren wanneer wij redelijkerwijs van mening zijn dat u de voorwaarden hebt geschonden en om uw toegang tot een bètaservice te beëindigen in geval van onverwachte technische problemen of beëindiging van de bètaservice. U heeft het recht uw gebruikersaccount te beëindigen als Brainz haar verplichtingen onder deze voorwaarden niet nakomt en in dat geval heeft u recht op een evenredige restitutie van vooruitbetaalde vergoedingen. Beëindiging van uw gebruikersaccount houdt in dat u de toegang tot alle diensten wordt ontzegd, dat de informatie in uw gebruikersaccount zoals uw e-mailadres en wachtwoord wordt gewist en dat alle gegevens in uw gebruikersaccount worden gewist.
Wijziging van de Voorwaarden
We kunnen de Voorwaarden op elk gewenst moment wijzigen door middel van een serviceaankondiging of door het sturen van een e-mail naar uw primaire e-mailadres. Als we belangrijke wijzigingen in de voorwaarden aanbrengen die van invloed zijn op uw rechten, wordt u ten minste 30 dagen van tevoren van de wijzigingen op de hoogte gesteld via een e-mail naar uw primaire e-mailadres. U kunt uw gebruik van de diensten beëindigen door Brainz binnen 30 dagen nadat u op de hoogte bent gesteld van de beschikbaarheid van de gewijzigde voorwaarden hiervan per e-mail op de hoogte te stellen als de voorwaarden worden gewijzigd op een manier die uw rechten in verband met het gebruik van de diensten substantieel beïnvloedt. In het geval van een dergelijke beëindiging hebt u recht op een pro rata terugbetaling van het ongebruikte deel van vooruitbetaalde vergoedingen. Wanneer u de Service blijft gebruiken na de ingangsdatum van een wijziging van de Voorwaarden, wordt dit beschouwd als uw instemming met de gewijzigde Voorwaarden.
Wet en jurisdictie
Deze Overeenkomst is onderworpen aan Nederlands recht en de exclusieve jurisdictie van de Rechtbank Amsterdam.
EINDE VAN VOORWAARDEN
Als u vragen of opmerkingen hebt over deze Overeenkomst, kunt u contact met ons opnemen via